Nieuwjaarsbrunch 60+ buurtschap de Boskant 2013

11 januari 2014. Nieuwjaarsbrunch Senioren (60 +) De Boskant.

Op zaterdag 11 januari werd er in de Wis een brunch georganiseerd voor de 60 + senioren uit de buurt.

Een ruime opkomst van 25 personen (inclusief de organisatoren Gemma van der Wijst en Maria van Lith) genoten van een lekkere verrassingsmiddag.

Henk Braam de meester-kok uit onze buurt had voor de aanwezigen een overheerlijke soep en pasteitjes gezorgd. Men genoot er met volle teugen van. Complimenten te over, eigenlijk kon de middag al niet meer stuk. Daarna kwamen er nog belegde broodjes en krentenbrood aangevuld met koffie of thee. Er werd ondertussen onderling onder genot van een glaasje “fris” al flink wat afgebuurt en “afgekwatst”.

Vervolgens hadden Gemma en Maria nog een verrassing in petto. Er werden bingokaartjes uitgedeeld en Gemma las een prachtig verhaal voor dat ging over Herke die met zijn vrienden in een barre schaatstocht over de Zuiderzee in de winter van 18 – 40 weer thuis wilden komen. De diverse getallen in het verhaal moesten leiden naar de volle bingokaart. Diverse kleine prijsjes waren er te winnen. Van een metalen haan, een handdoek met washandje , een Boeddhabeeltje tot een halve krentenbrood toe.

Om half drie ging iedereen tevreden naar huis met dank aan Maria, Gemma en Henk Braam.

Na afloop werden de vrijwilligers van De Wis nog door de organisatie bedankt voor de medewerking en gastvrijheid.

Hier volgen de foto's: